مذاهب أربعة مذاهب ما أنزل الله بها من سلطان هستند+تصویر
وبلاگ تخصصی اهل بیت النبوه (پاسخ به وهابیت واهل سنت) وبلاگ اهل بیت النبوه پاسخ شبهات پاسخ به اهل سنت
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی






مذاهب أربعة مذاهب ما أنزل الله بها من سلطان هستند+تصویر
شیخ وهابی مقبل الوداعی می گوید:مذاهب اربعه(شافعی،مالکی،حنبلی و حنفی)ما انزل الله بها من سلطان هستند یعنی هیچ دلیلی برای مشروعیت آنها نیست!!

وهابیون قبل از اینکه به شیعه طعن بزنند،اهل سنت را هم از دایره اسلام خارج می دانند،گویا فقط خودشان را مسلمان می دانند! و فقط ایشان قرآن را می فهمند و دیگر مسلمین،اصلا از قرآن خبر ندارند!


پس تکلیف این همه اهل سنت چه می شود؟شیعه که اصلا از همان اول،مشرک معرفی شد،اهل سنت چه؟همان اهل سنتی که به دروغ در این شبکه ها،خودرا از ایشان می دانید،اما در نظریات و فتاوا،کاملا ضد اهل سنت هستید،و ما در این وبلاگ،تضاد شما وهابیون با اهل سنت را بارها نشان دادیم،باشد که یک خورده خجالت بکشید و به دروغ خود را اهل سنت معرفی نکنید.زیرا اهل سنت یا شافعی هستند یا مالکی یا حنفی یا حنبلی،اما شما نه شیعه هستید و نه سنی،بلکه شما عده ایی هستید که فقط خود را برحق و مسلمان واقعی می دانید و همه مسلمین دیگر را مشرک و بدعت گزار و خارج از دین می دانید،و کوچک و بزرگ مسلمین را ترور می کنید،این در حالی است که مشرکین واقعی به تمام معنا خود شماها هستید که خدا را موفرفری و الاغ سوار و جوان ریش درنیاورده می دانید،و بقیه چرندیات و خزعبلات شما که آبروی اسلام را در تمام دنیا برده ایید.
خداوند شر شما زندیق ها را از سر مسلمین بردارد.آمین


(پاسخ به وهابیت واهل سنت)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 9 فروردين 1392برچسب:مذاهب أربعة مذاهب ما أنزل الله بها من سلطان هستند+تصویر,ساعت 16:33 توسط حسین بدوی،پاسخ به وهابیت واهل سنت |